petak, 18. svibnja 2012.

Dobrodošli na Perzefonin blog!!

   Evo, i ja sam se odlučila malo pozabaviti sa pisanjem bloga i nadam se da će biti bar malo zanimljiv. Ovo će biti blog o nakitu, izradi nakita, inspiracijama za nakit, novim i starim idejama, naravno sve u vezi sa nakitom...i tko zna čega ću se još sjetiti. Inaće, sa izradom nakita se bavim jako, jako dugo, skoro dvadesetak godina, a čini mi se da sam prvi nakit počela izrađivati u tehnici makramea. Nakon makramea sam se zainteresirala za nakit od žice, pa za nakit od gline ili glinamola, kože, srebra, perlica, onda za starinski nakit... Danas se bavim sa svim tim nabrojanim, a dodala sam i neke nove tehnike koje prije nisam poznavala. U sljedećim postovima ću pokušati detaljnije pisati o nakitu kojeg sam sama izradila. Pozdrav

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.